Sider

lørdag 4. august 2007

4/8-07

Idag har vi ikke gjordt noe som helst nesten.. Tenkte og prøve meg på dette her blogg greiene så det kanskje er litt lettere for fam og følge med på hva det er som foregår her hos oss. Blir nok ikke innlegg hverdag men eg kommer hvertfall til og prøve og få til dette her.



Ungene var oppe før solen omtrent til mammans store frustrasjon, men jaggu overlevde vi det idag også. De er heldigvis mer fornøyde nå som gutta har fått begynne i barnehagen igjen. Bare Vilde som venter på og få begynt på skolen igjen. Hu har ikke lyst sier ho, men det er nok bare nervene som snakker tenker eg. Godt eg ska ha litt ferie når hu begynner hvertfall.

Var meningen eg skulle skrive den dagen vi var ute og fløy m drager men kom ikke så langt gitt, så derfor tenkte eg og legge inn noen bilder fra den dagen likevel.

En firkløver eg fant på stranden, av en eller annen grunn har eg hvis lett for å finne de.

Are prøver så godt han kan og hjelpe pappan men det var ikke så voldsomt lett og få den opp i lufta men vi klarte det og det var kjeeempe gøy.


Den flyr så fint atte, vi hadde det vel nesten mer moro en ungene hehe.


Tage var mer opptatt av alt annet en dragen. Når han hadde sett den i lufta så sa hadde han andre ting han måtte undersøke hehe. Som vanligt..


Morten prøver så godt han kan og få dragen han kjøpte til ungene deres opp, den er nesten helt lik vår men likevel vanskeligere og få opp. Rare greier det der..



Are flyr den lille dragen som var super enkel og få opp og som ungene greide og fly helt selv. Vi har kjøpt flere sånne med bare en tråd og venter på vinden så vi kan teste de også. Gleder oss.





Ellers har dagen gått til og vente på utstilling resultatene til Luna som vi håper skal bli mamman til hvalpen vi kanskje får oss om hun og Buddha får det til. Hun fikk BIM og det er ikke værst det.
Hadde vore knall om vi fikk en briard som vi kan reise litt på utstilling litt med og trene lydighet og sånne ting. Brukte evigheter på og søke meg frem til oppdretter og hunder eg kunne tenke meg en etter. Buddha var det absolutt noe spesielt med og Marie som eiger han er veldig flink og beskrive han hvordan han er og ikke minst vært kjempe flink til og trene han.
Kennel Li-bie skal ha et kull med han og en tispe som heter Luna. Luna også virker som en god hund og nå venter vi på løpetiden hennes, og krysser fingrene for at hun skal ta seg hvalper.
Spennende prosess hele greia egentlig hehe. Blir det ikke noen hvalper så vet eg ike helt hva eg vil gjøre kanskje eg kjøper en av en annen kombinasjon med Buddha?? Vi får se.
Nå vet eg egentlig ikke helt hva eg skal skravle om her så eg tror det får være nok for nå og heller se om ikke eg kan få skrevet noe om morgen dagen også..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar