Sider

søndag 5. august 2007

5/8-07




Idag begynte dagen deiligt, Rune stod opp med ungene så eg fikk sove litt frempå. HEEERLIGT.
Så når eg endeligt kom meg utav senga så gikk han ut for å skifte en del av potten på bilen min. Og vi andre begynte og rydde inne. Ungene hjelper til så godt de kan. Tage har var ikke helt enige i at lekene skulle oppi leke kassene da.. Han mente det gikk MYE fortere og bare ha de i senga så det ble plass for han og støvsuge. Vi ble enige og etter at han hadde støvsuget så gikk han med på og rdde lekene på plassene sine hehe.



Are var kjempe "flink" og vaske gulvet.. Brukte evigheter på og tørke opp alt vannet han hadde sølt utover hele gulvet. Men han var ihvertfall med og ryddet og vasket rommet sitt. Like greit at de får være med så de gjør på noe annet en og rote/skitne til imens..
Når vi var nesten ferdige og rydde oppe så såg ungene at Pappan, var ute og testet om det var nok vind til dragene idag. Han tok de med seg på stranden mens eg gjorde meg ferdige i huset. Deiligt og avslutte uka med rent hus.





Foxy fikk litt og bryne hodet sitt på.. fant noe tør fisk som hun bare ELSKER kuttet noen biter og fikk henne til og søke rundt etter bitene. Trente også litt sitt,dekk, bli osv. Hun er ikke så voldsomt glad i det liker bedre og bruke nesen. Så tror vi får rette oss inn på det etterhvert.. Først et hverdagslydighet kurs. Så får vi se om ikke det blir et spor kurs. Vi får se skal nok finne på ting og drive med tenker eg. vi koser oss med det vi finner på.


Etter at de hadde vært på stranden og fløyet drager så kom de såklart ganske så skitne hjem og da var det bade tid. Der ble de vel et par timer omtrent de storkoser seg i badekaret. Angrer ikke i det hele tatt på at vi har endelig fått badekar i hus.



Så når det var barnetv tid fant vi frem masse frukt og kosa oss alle sammen. Rart hvor mye mer frukt de får i seg når vi kutter det i biter og slenger det på et fat.

Så ble det endelig legge tid for ungene og tid for meg of Foxy`tur. Vi gikk ikke så langt idag. Men stakk innom Silje og Thomas og lånte kloklipperen så vi fikk klippet klødne. Silje tok ut den ene hvalpen og må jo innrømme de er søre når de er små da. Ikke så voldsomt fan av dobermann nei hehe..


Foxy i farta bilde.. Skal til å gå og hun er i hundre hehe..







1 kommentar: