Sider

mandag 13. august 2007

Lite som har skjedd


Heller ganske lite som har skjedd idag.
La jo inn masse på bloggen tidligere idag og hjemme er vel det, det mest fornuftige eg har gjordt idag.

Vilde var oppe os nabon og lekte og Tage var med Bessien og co på Tivoli.
Så eg og han Are har kosa oss hjemme med og rydde litt ute og bært litt ved inn i kjelleren.

Når kvelden kom var det jo som vanligt legge tid for ungene og tur tid for hundene.

Anja og Prada kom og ble med oss idag.
Så idag blir det bra bilder med skikkelig kamera.

Dette ble jo ok m hundene, alle må "danse" før det regner godbiter ned på de..







Anja, måtte jo såklart snike seg til og ta et bilde av meg og mens vi stod og preika med noen andre tur gåere. Urgh trenger nye klær og hår klipp seg eg hehe















Endet på stranden idag og, men når en ser hvor vakkert det er der når solen går ned og hundene leker løst er det ikke rart at vi som regel stikker innom der gang på gang..














Fantastisk Flott!!











Fluffy sliten etter all løpingen. Men skal eg få slanket han så Morfar og de har glede av han i noen år ekstra så må han jaggu meg trimme.

Har så godt av det atte.












Sitter de tolmodigt og venter mens vi andre preiker.

Syns bildene av Foxy ikke blei så bra, men det har nok noe med at det var skumring og hun er jo svart.








Jammen vi danser joooo..
Få snopet da




















Står så fint atte..

















Må bare snike inn et bilde av Foxy som sitter fint også..
Er ikke fra idag da men det gjør ikke noe..

1 kommentar: