Sider

søndag 12. august 2007

Noen dager siden sist nå..

Er noen dager siden eg har fått skrevet noe her nå.Men har vært litt travelt de siste dagene på jobb og hjemme. Så når kvelden har komt har eg vært som et slakt.



På jobb er alt bare kaos og eg GLEDER meg til Vilde skal på skolen og eg har fri litt. Det skal bli SINNSYKT deiligt.




Har også funnet ut at skal Fluffy bli tynn nytter det ikke og kjefte på morfar for alt han stapper i han, han trenger mer trim også MYE mer trim. Så nå har eg begynt og ta han også med meg på turene om kvelden. Han har så godt av det atte. Og han er jo i hundre hver gang eg henter han og så han er nok fornøyd. Morfar har vist begynt og bli redd for at eg vil ha han tilbake, men det er jo ikke det eg holder på med. Eg slanker han så han har han lengre. For skal han gå så feit som dette og kanskje mer med tiden vil år bli stjelt fra han og DA kan Morfar angre da når han merker hvor mye han vil savne han.



Vi var nede på stranda endag og Fluffy hoppet i sjøen og stooooor trivs. Foxy var litt sur for ikke hu og fikk komme løs men hu kan være så hardhendt at det ville eg ikke hehe.




Ene dagen vi var på stranda ( har vært der noen dager på rad nå ja. ) Så var det en fantastisk flott sol nedgang. Irriterende at eg ikke har bedre kamera men mobilen funker fint den egentlig.



Flott ikke sant..



På torsdag så var vi ute og hentet Fluffy som vanligt og da traff eg på han Øystein, kompisen til Cato. Han har fått seg ei skjønne lita blandings frøken. Og siden hundene gikk fint overens så han ble likså godt med oss på tur han. Kjempe koseligt. Først gikk vi ned på stranda og opp mot kirka innover erve og over der som ungene og eg gikk turorientering for ei stund siden Flott tur men det var litt vanskeligere og gå der nå som det var så grævligt overgrodd i forhold til i vår hehe.



Her har vi han øystein, som ikke var helt enige i og bli tatt bilde av da men det driter vi i. Har vi blog og skal blogge det vi holder på med så får han bare finne seg i det.





Hunden hans. Skippy tror eg hun heter. 4,5 år gamal tror eg. Nydelige farger på som vi ikke ser her da men. Virker som hun har knyttet seg ganske mye til han allerede. Eller kanskje det bare var pga god bitene han hadde i lomme til henne hehe.





På fredag. var eg og hentet Fluffy for å ta han til "frisøren". Det er Stian. Han har en Afghans mynde hvalp og en heeerlig Wippet. Pluss han passa på Anja`s Prada. Foxy og Luke ( wippeten) ble bestiser med eeeengang. Kan muligens bortforklares med at Foxy har bitte litt løpetid hengende igjen og at han er en hann hund hehe.




















Caress. Med sin altfor korte pels. Hun kommer til og bli rå lekker når hun er "voksen" og pelsen er blitt laaaaaaaaaang. *glede seg*





Fluffy tror jo da at vi har komt til Stian for å kjøre en tur med han i jaguaren hans tydligvis. Men NEI ikke det nei. Han skal ha "service" på seg selv hehe. Utrolig mye lettere og gjøre det hos Stian. Han hadde jo stelle bord og alt så det kommer nok til og bli det at eg tar de med meg der for å stelle de ja. Slippe vondt i ryggen pga bøying osv osv.

















The "lååååv couple" Lurer på hvordan i all verden hvalper etter de to hadde blitt seende ut eg??

Hadde vert intr og vist hehe. Siden Foxy har curly couted mor og cheasapeak Far kunne det rart og sett hva som hadde komt ut etter de ja hehe
















Også må eg jo ikke glemme deg dagen vi var hos pappa og grillet. Tror det var på torsdag men er ikke helt sikker. Muligt det var onsdag og.












































Her står Jeab og Mæo og hjelper pappa til med grillinga. Mæo er en søt liten sjenert gutt som eg tror kommer til og lære seg Norsk på null komma nix. Tage synes ihvertfall at det er kjempe kjekt at det er en gutt på hans alder som han kan leke med. Han må jo som regel ta til takke med vennene til Vilde siden vi ikke kjenner til så mange på hans alder her rundt om.














Her skal Vilde lære Mæo og male, han har ikkegjordt det før så hu var mer en villige til og lære han. Virket som han syntes gaven vi hadde med oss til han var midt i blinken.





Han myknet hvertfall litt og ville være med henne den dagen og de kosa seg begge to.
























Detta va kjekt ikke sant Mæo`??


















Tage han skulle bygge hus til Bessi. Trengte litt hjelp av og til og det var Bessien goe og ha til..





Are han satt og spiste når han ikke var på "rømmen" og vi måtte hente han før han gikk ned til veien..








Pappa har jo giftet seg med Jeab i thailand nå og eg fikk kikke på bildene fra bryllupet og de var nydelige begge to.









Jeab er jo ti ganger blekere en hun er til normalt / sikkert rulla seg i et tonn m talkum.



Mæo er med også, og leker masse med Vilde og Tage. De har overnattet der hver sin natt. Og stor kosa seg..

Pappa kler faktisk thai drakt.



Er det noe thaier kan er det og ordne seg fint til fest. TENK om eg hadde greid og ordne meg såå bra når eg skal på fest..



























Lørdag var det heller veldigt lite som skjedde på. Tage fikk være med Bessien til byen og han har enda ikke komt hjem. "vill ikke" fikk de beskjed om igår og då fikk han bare overnatte fant de ut. Så eg får vel ringe han og høre om han er klar for å komme hjem snart.
Vilde hun var ikke noe lei seg for at han er vekk ehvertfall for hun får masse besøk av noen tysker jenter på ligger på hyttene til simonsen. Og de leker så fint atte på tross av språk forskjellene.






Noen bilder av de alle sammen før Tage dro avsted med Bessi.



























Ellers var vi andre bare hjemme og kosa oss. Foxy fikk ikke turen sin men da trena vi litt heller og brukte hodet. Noe som er vel så bra som en tur. Hun var hvertfall trett når hun la seg.





Kom oss sent i seng siden Onkel(en til Rune) Lasse er på hyta nå så dei kosa seg ute med noen øl og eg var litt inne og ute. Koseligt når de er er på hytta. Synd den blir så lite brukt egentlig.

Så da har eg fått inn litt av de som har skjedd de siste dagene hvertfall..

Så får eg se om ikke eg får skrevet noe om det som har skjedd i dag senere..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar