Sider

fredag 9. november 2007

Inatt hadde vi et gruuuusomt vær her.

det blåste skikkelig storm og når eg stod opp fant eg trampolinen rett utafor hoveddøra.

Var meningen at den skulle være pakket vekk men Rune ble operert igår for en Cyste så han kunne ikke hjelpe meg og alene fikk eg det ikke til så eg krysset fingrene for at det skulle gå bra.

Noe det indirekte gjorde. Den havnet jo på feil plass men traff heldigvis ikke stue vinduet og heller ikke bilene. SÅ vi hadde flaks i uflaks egentlig.

Når eg såg hvor tramolinen var så skjønte eg jo strax hvorfor Foxy hadde vært så redd inatt og hvorfor ungene voknet og redde. De hadde sikkert voknet av tramolinen som traff huset eller noe før den landet ved døren.


Hehe Når eg kom på jobb også så blåste det fælt enda. Så ene gangen døra gikk opp blåste et bilde ned av veggen og knuste. Eg og Jorunn ryddet og begynte på jobben. På tross av uværet hadde eg en strålende dag på jobb. Det er myyyyye bedre og være ute i frisk luft en å stå inne i industrilokaler og lage mat.


På kvelden igår foresten så gikk eg og Anja en tur m hundene. Det blåste godt og det var heeeeerligt. Paul var igjen hjemme hos Anja og lekte med Prada som måtte være hjemme i ruskeværet. Hun skal jo på utstilling imorgen og må være ren og pen. Som dere ser er han trøtt etter og ha vært i fremmedhus og lekt med Mari Lene og Prada. Men seeee så skjønn han er..
Også så enormt mye han har vokst dah. Han kommer til og bli verdens fineste guttebasse når han blir stor. Så imorgen skal eg kikke på de hundene som stiller for å sjekke litt bedre hvordan briarden skal stilles og sånne ting. Vi skal jo ikke stille før i Februar når det er utstilling i Ølen og det skal bli spennende.


1 kommentar:

  1. hei der.
    satt å beundret briardene hos mont-de-valer og da kom jeg over denne siden:) en nyyydelig briardvalp:)hadde selv briard i mange år før,og ønsker meg d igjen.
    vh laila

    SvarSlett