Sider

mandag 28. januar 2008

28/1-08

Idag så hadde eg det ganske så travelt på jobb. Men det var faktisk deiligt og ha noen og gjøre hele dagen. For da går dagen mye fortere. Når eg kom hjem så kom Moren til Katrin og hentet henne og. Så da var det bare Vilde og Mathilde som var igjen oppe og lekte. Middagen ble ferdige og Matilde dro hjem. Når den var spist satte vi oss for å se en film mens eg skulle gre han Paul. Are mente det var hans tid og ta den jobben og Paul var nok enige. Det var mye mer intresangt når han gjorde det en meg. Hehe..
Også må vi jo visse hvordan vår tannløse frøken ser ut nå. Så stolt atte.Men Oboy melk og hele greia.
Så tilbake til dataen. Hun er virkelgi blitt en racer til og finne kule spill.. Mange ganger det at eg overtar spillinga etter henne og blir sittende en stund for jaggu er det noen kule spill hun finner.
Også tilslutt en "nystelt" bilde av han Paul. Are har gjordt en "fin" jobb.
Foxy også har fått stell idag. Hun har nytt hvert et sekund.

Ellers har eg ordnet enda litt til på bloggen. Og lagt til noen flere linker. Det kommer seg nå må eg si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar