Sider

onsdag 30. januar 2008

30.1-08

Jepp jepp. Atter en dag over. Anne Lise passer jo ungene på onsdagene og de har kosa seg ute i hele dag til det kom en hagl byge. De har ikke fortalt meg så voldsomt mye fra dagen sin, men når de legger seg tidligt er det et godt tegn på at de har hatt det kjekt.

Skulle egentlig vært på møte med FAU idag. Men holdt meg heller hjemme. Får jo referat fra møtet likevel. Men neste gang er eg virkelig nødt til og gå. Flaut egentlig dette er andre møtet eg ikke er på. Jaja.

Tok et kult bilde av en rå båt greie på jobb idag og. Men kameraet ligger i bilen og er gidder rett og slett ikke gå ut og hente det nå. Må prioritere og komme meg i seng idag. Skal nemligt begynne på jobb kl 5 i morgen tidligt. Kan bli intr, hvordan det skal gå. I teorien skal eg da kunne gå hjem kl 13. Men er det mer varer igjen når kl er det så blir eg nok litt til.

Hadde vore knall herligt og vært ferdig så tidligt. Kanskje eg skal få Rune til og ta Vilde med seg når han skal på jobb. Så kan kanskje eg og Vilde gå en tur i Vangen eller noe m hundene. Hadde jammen meg vore deiligt. Men vi får sjå hva det blir til. Kanskje eg skal stikke innom Anja og Pradapuff og hilse på "Lillegutt" som er der på ferie nå.

Men nå tenker eg det for holde, må komme meg i seng og sove så lenge eg kan frem til kl 4 ( isja)
Natt natt folkens.

Oi oi Glemte og si eg har funnet en side der det er endel bilder av faren til Paul.
http://www.desunsetdesautres.com/index.php?session=0S1335025554FF737575D75R&syslng=ita&sysmen=2&sysind=4&syssub=0&sysfnt=0&code=SCHEB&id=46
Litt lang link men siden er på italiensk og det er for mye arbeid og forklare dere hva dere skal trykke på videre. Men sjekk den deilige go klumpen da.. Han er HOT HOT HOT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar