Sider

søndag 27. januar 2008

Så Var det atte en gang evigheter siden

Jepp Eg vet det. Altfor lenge siden eg har oppdatert. Men nå har eg fått det for meg igjen og ordnet og fikset litt på sidene. Har planer om å få en hjemmeside også, men det skal eg få hjelp til heldigvis.. Men bloggen blir det er klart.

Veldig mye som har skjedd siden sist. Paul vokser jo som bare det og Foxy koser seg faktisk med han. Blitt mye mer liv i henne og nå. Kanskje litt for mye av og til hehe.

Bildet under er fra en tur vi hadde i Vangen i går. Hun står og spider utover endene. Hadde hun fått lov hadde nok retriver instinktene trødd til og hu hadde lagt på svøm etter de hehe. Fine jenta mi..




Paul og Prada syntes såklart det var helt idiotisk og ha bånd på når vi gikk tur i skogen. Men de fant seg i det og stilte til og med opp på noen fotoseanser.. ( Anja hadde såklart med seg kameraet sitt) Er de ikke søte sammen da?



Eller går tiden mye til og sosialisere Paul. Han tror nemligt at alle fremmede hunder er "djevelens verk" Og vil at de helst ikke skal se på han engang. Men det kommer seg og han begynner og bli ganske så flink. Ikke bjeffers han og "bråker" mot de lenger og det er DEILIGT.


Noen super duper sosial hund tvier eg han noen gang kommer til og bli men så lenge han går greit overens med mine venners hunder er eg fornøyd. Det er tross alt ikke nødvendig at han skal gå overens med "hvermannsen". Vi har også vært på den første utstililngstreningen. Det var IKKE gøy. Æsje lukter, æsje hunder, for ikke og snakke om Æsje sted. tihi. Men med noe lokking og sikkert verdens lyseste stemme så kom vi oss hvertfall gjennom treningen. Og den trenger han sårt. Nå er det jo under 2 uker til hans første utstilling. Og sommer fuglene er STORE allerede nå. Tenk på hvordan de kommer til og være når vi faktisk skal stille han. Usja.
Her er et bilde fra når Anja kom med alle myndene og Prada og de fikk trene litt men leke mest. Paul passer såklart godt på pinnen.
Enda et bilde fra igår når vi var i Vangen. Først syns Paul vannet var skummelt men så fikk han jo ikke nok og gjørde ganske goe forsøk på og få Foxy våtest muligt. Ser ensten ut som hu synes det er litt kaldt hihi.
Enda mer Vangen bilder. Pratisk når Anja har kameraet med seg. Da er det bare til og kopiere og slenge inn her etterpå. Paul er ikke like dreven i og ta bilder som Prada, men så har han ikke en fullt så fotoglad mamma heller da.



Også over til en helt annen sak. Dette her er lille Dina til brodern og Hanne. Måtte jo ta bilder av henne når eg faktisk hadde badet fønet og kammet henne. Resultatet bli vakkert og litt mindre gremlins aktig. Søt er hun uansett da. MEn var kjekt og se hvordan hu ser ut som ren og pen.

Under er jo et bilde av henne på valpesosialiseringa som Cato ble med på. Eg skulle der m Paul og han hev seg me. Usikker på om Dina syntes det var så voldsomt gøy da, men godt av det hadde hun hvertfall. Og før eg glemmer det helt. Dine får snart en "lille bror" også. Cato og Hanne venter små i august tror eg det var. De har vært i stavanger på UL og fikk der vite at det er en junior de venter.. Må ærligt innrømme at eg fryder meg. ENDELIG skal Cato få kjenne det på kroppen hvordan det er og ha en "Cato". Tage har jo et "snev" av det ja. Håper så inderlig junior også blir en sånn liten rakker". Gleder meg hvertfall til og bli tante. ( rart egentlig, men kjekt og)
Slenger inn noen flere bilder fra sosialieringa. Paul er faktisk med de andre hundene og går ikke og tusler for seg selv og vurdere om de er værdt han dyyyyrebare tid og nærvær. Men den lille italienske mynden liker han godt og løper mye rundt sammen med. "griner" av frustrasjon over at han ikke får tak i han såklart, men han har det moro og DET er det viktigste.
Vi er en god håndfull gjeng som er med. På Årebrot, der klubben har plass en så lenge.
Her kjefter Paul på italiseneren. Han synes klart det er rettferdigt at han gjemmer seg sånn feigingen.
Så litt over til ungene igjen. I Desember så dro eg og Pappa ungene med og til Bleikmye. På ride skolen der. De skulle ha juleshow. De fleste bildene var ikke noe særligt. Men de som var ok må vi vel få til og legge inn.
Are før han klippet seg.


Vilde skulle lage grimaser til fotografen. Holdt på og le seg ihjel og greide nesten ikke og lage grimase. Men dette bildet ble ganske så bra synes eg.
Tage også skulle lage grimaser. Hvilken grimase han prøver og lage vet eg ikke men moro hadde de det hvertfall. Det var ganske så show.


I Barnehagen hadde de også Lucia tog. Eg rakk det dessverre ikke selv men Rune var flink og dro ned og så på. De var visst ganske flinke.

Tage i kjent stil. ( gjemt bak noen uten omtanke for fotografen)




Are han fikk hvertfall med seg at Pappa prøvde og ta biler.
Starten på toget.

Sååååå Må vi over til noe annet stort. Vilde er så stolt. Hun har begynnt og miste tenner. De nede er allerede ute, og denne løse tannen vi ser her er også komt ut. Men det var veldig viktig og få med bilde om den løse tannen. Senere skal eg nok få inn bilde av vår alles kjære tannløse frøken og.
Og helt til slutt. Må vi minnes "lille" søte Caress. 18/2-07 - 26/1-08. Hun har slit hele livet med bena. Det siste fallet ble aldri bedre og Stian stakkars måtte ta det tunge valget at nå var det nok for henne. Hun var den minst elegante Afghaneren eg noen sinne har sett. Full av livsglede og alltid glad for å se deg. Kommer til og savne henne utrolig mye. Hun var en stor gledes spreder.
Her sammen med Paul den siste gangen de fikk leke sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar