Sider

tirsdag 29. januar 2008

Tirsdag

Dagen idag begynnte faktisk strååååålende våkner skikkelig uthvilt og med fantastisk humør. Deiligt. Enda bedre ble det når eg kom på jobb og såg at det ikke var så mange pakker og levere heller. Lastebilen kom i det vi kom på jobb så først måtte vi sortere pakkene og sette de på plass før vi kunne scane og legge de på bilene, for å levere de. Og dagen ble enda bedre når eg begynnte og pakke i bilen. Eg skulle ha med meg noe jerngreier til ahlsell og på de satt det en fortumlet liten sikkert kald sommerfugl. Årets første!!. Og siden eg av en eller annen grunn faktisk hadde meg emg kameraet så måtte vi jo ta bilder av "vår tegnet. For vi tar det som et tegn på at våren er på vei ikke sant? Noe annet skulle jo tatt seg ut.

Ellers skjedde det ikke så voldsomt mye på jobb. Men inne på O J hansen så fant eg ut at eg skulle være så frekk og høre hva "min" pris på en hatt eg har suglet på der lenge kostet. Egentlig burde eg ikke så mye som tenke tanken på og kjøpe noe som helst men nå hadde de bare en igjen så eg måtte høre med de hvertfall. Den hadde kostet 599. Men siden eg var en "ansatt" som kommer med varene deres så godt som hver dag fikk eg den til 250 kr. Det var et tilbud eg bare måtte ta. Stilig ikke sant? Eg bare digger hatter.


Vel hjemme igjen så tuslet eg og Are en liten runde rundt huset og hva finner vi der? Jo vår tegn nr 2. Snøklokkene har komt!! Det var sååå deiligt og se. Måtte atter engang knipse ivei.


Mens eg knipser er det to som "roper" på oss i låven. De har hver sitt vindu som de titter utav når de ikke gidder kommer ut. De har emligt funnet ut det at holder de seg inne tror vi at de håper på mat. Og at de da får kos. For mat har de som regel.
Når middagen var fortært. Så dro eg og Paul avgårde på utstillingstrening. Det er jo ikke mange dagene igjen til vi skal stille han i Ølen og med tanke på hvor nervøs og redd han var forrige tirsdag så gledet eg meg ikke akkurat til det. Men han hadde tydligvis en mye bedre dag idag. Og kunne til og med logre litt med halen og stillte seg bedre opp en hva han gjorde sist. Jaggu glad vi får trent litt på dette her m andre hunder i nærheten. Det hjelper litt på nervene.
Bildet under er av Betzy. Grand Danoisen som Stian driver og stiller ut for ei.
Også søte Martini er også klar for trening. De går på den mer videregående treninga. Morten og Helen har vært kjempe flinke med henne. Hun eeeeelsker jo bare alt og alle.
Cinzano. Foxys "loverboy" eller hun kunne nok sikkert tenkt seg at han var det. Tror ikke det er så lenge til hun skal ha løpetid.


Han er jo pen da. En stor sjarmør. Gur gleder meg til Paul har fått så lang pels.

Og når eg til slutt kom hjem. Så krevde Tage at det skulle tas noen bilder av Hedvig. Det er faktisk han som har tatt noen av bildene. Og de ble ikke så værst. Lekker er hun hvertfall.








Og når bildene var tatt så skulle Tage legge seg. Og oken han skulle lese var katterase bok. tihi.. Han gjorde noen tapre forsøk på og finne en som Hedvig lignet på.
Har har han faktisk funnet Britisk korthår. Og eg ble imponert over han når han syns den lignet på Hedvig. OK Hedvig har samme trynet, men hun har mye mer pels og ikke skillpaddefarget som den han mente hun lignet på. Men nå får det være kvelden. Og legge tid. Det er tidligt opp i morgen også. Tenk bare 3 dager igjen på jobb så er det helg og eg og han Paul skal på utstillingteknikk kurs. Håper det hjelper enda mer på nervene hehe.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar