Sider

mandag 28. januar 2008

Vilde blogger og

Vilde fikk et digitalkamera til burdagen sin. Og med det er hun faktisk fllink til og ta masse bilder. Det er vel heller mamman som er litt mindre flink til og legge den inn på dataen det står på. Men nå har vi gjordt en avtale. Nå kameraet er fullt skal eg hjelpe henne og legge de inn på dataen også skal eg legge de inn på bloggen etterpå. Det er ikke verdens beste kvalitet på bildene men kameraet tåler hvertfal det meste. Aner ikke hvor mange ganger det har vært i gulvet eg. Are er jo ganske så flink til og stikke av med det. Hehe.
Her ser dere bilde av Are som nyter en nugatti skive før legge tid. Og hva dette skal forestille vet eg ikke helt med tv reolen er i bakgrunnen der og pyamas buksen til Vilde kom visst med det også. Hehe


Idag etter skolen så ble Katrin med Vilde hjem. Mathilde kom også ned en tur. Så her sitter de og tegner og eg vil nok tro at det er Anne Lise som tar bilde av de.
Matilde viser frem ene tegningen hu har tegna.
Jaaaaa og her har vi hmmm favoritt pålegget. tihi en smule skadet og reparert.

Joda Tv`v.. Hva den viser aner eg ikke men det er skikkert barnetv eller noe. En kanin er det hvertfall.
Ehh ja brelett. Lurer på om kanskje Vilde prøver seg på kunst??
Are som spiser igjen.. denne gangen i en litt annen vinkel.
Vilde var forrige helg på besøk hos Thea. Lille søstera til Tante Hanne. Dama til Brodern. Der hadde hun kameraet med seg og kom hjem med noen nye bilder.
Dette er Mormora til Thea Og Hanne.

Et bilde fra badet. Sikkert for å vise hvor fint og ryddigt det er til en forandring.
Til og med i skapet. *uvanligt*


Dette bildet her må også være fra når hun var hos Thea.


Thea`s Farmor
Ikke sikker men dette tror eg er Onkelen. Thea hadde nemligt bursdag den helgen. Og alle de andre gjestene hadde lekt for seg selv mens Vilde og Thea koste seg. Hehe.
Dette er Faren hennes. hihi Mistenker at The har tatt en del av disse bildene.
Mormoren igjen.

Hun hadde hvertfall hatt en kjempe helg på Bømlo. Kanskej vi skal invitere Thea hit en helg også om hun vil/tør.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar