Sider

lørdag 2. februar 2008

2.2-08

Idag voknet vi til SNØØØØØØØØØ Wohoooo, Hundene syntes såklart at det var fantastisk moro. Foxy våknet virkelig til liv. Dette var fantastisk moro. Det er fryktelig synd at værmld ikke har lovet oss snøen så lenge. Best og utnytte det så mye som muligt. Står hun og lurer på om ikke Paul skal være med og leke. Det lyser glede ut av hele henne.
Og jo da Paul han ville være med og leke han.
Men når Foxy ble litt for rå i leken ville han ikke mer. Her ligger han på trappen og lurer på om ikke vi skal inn igjen snart. Foresten. Først NÅ husker eg hvorfor eg ikke har hatt langhåret hund før. FOR noen snøballer det var som hang på pelsen hans. Snakk om å bli kald på fingertppene når de skulle av jah. Brrrrrr nesten så eg angret litt på valget briard. Men bare nesten. tihi..
Når de var ferdige og leke så var det på tide m litt mat til Paul og komme oss i bilen. Vi skulle på utstillingsteknikk kurs. Og eg har lært endel. Mye som er forandrett siden sist eg drev på med dette her og nå skal eg nok klare og overleve neste helg. EN ting er sikkert.. Eg har lært at rosa sløyfe så skal du ikke hjem hihi. Resten vil eg nok sette meg mer og mer inn i etterhvert tenker eg. Fikk masse kjekt lesestoff som eg skal sette meg mer inn i når eg ikke er så trett som eg begynner og bli nå.

Og kan dere tenke dere. Eg GLEMTE kameraet som var fullt oppladet og lå klart til og ta maaasse bilder. Men Martha har sagt det er ok og stjele av bildene som hun legger inn på hennes side. Og det kommer eg nok til og gjøre rekner eg med.

Alt i Alt en kjempe fin dag eg har kosa meg masse. Og nå gleder vi oss ( nesten) til utstillingen i ølen og til vi skal begynne på kurs igjen i Mars.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar