Sider

fredag 1. februar 2008

31.1-08

Jada bæck igjen. Igår sovnet eg rett og slett ganske tidligt. Tar jo litt på og begynne kl 5 og. Men gud så deiligt. Blir tidligt ferdige og har faktisk tid til og gjøre andre ting full fart før eg må hente ungene i barnehagen. Når eg kom på jobb så var det jo såklart og sette igang med og ta varene som var komt med lastebil og sette de på plassen sin så det er lettere for sjåførene og finne varene. Og det vettu der dukket det opp en driiiit kul båt!!

Måtte jo såklart ta bilde av den da. Skulle mer en gjerne hatt en sånn eg. Og "rånt" i. Ikke så enkel og fiske/farte på familietur med men artig likevel.

Settene var kjempe goe og sitte i og. Var nesten så eg ventet meg og finne clutch og gass pedaler. Men det var det jo da ikke.


Etter en stund så ble vi jo ferdige og det var bare og sette igang og få varene på bilen. Ikke det at eg hadde så voldsomt lyst til det nei. Det var jo et så fantastisk "flott" vær. Allerde på første levering var eg søkk gjennomvåt. Og det virket jo lovende for dagen. Heldigvis hadde eg ikke mange varer og god tid på ruten min. Så når eg begynnte og fryse skikkelig ringte eg Edvard ( sjefen min) og hørte om eg kunne endre litt på avtalen vår om at eg kunne kjøre til Sveio og hente Vilde som hadde fri fra skolen, til at eg kjørte helt hjem og fikk skiftet klær og. Går eg våt litt for lenge så får eg urinveis infeksjon på en to tre. Og heldigvis var det helt greit. Vilde stod klar og gledet se masse.
Nistemat måtte hun også ha. Hun var kjempe flink og gjørde som eg sa hele tiden og eg tror ikke det vil bli noen problemmer og ha henne med meg på jobb når hun har vinterferie hennes. Hun sa hverfall at n¨år hu blir stor skal hu lære seg og kjøre bil og levere pakker sånn som meg. Men hu ville heller kjøre lastebil hehe. Tage og Are ble godt informert om at det ikke ar pakker til unger og jul eg kjørte med meg til voksne og butikker. Har mine tvil om at hu vil bli sjåfør da men, hu har hatt det gøy. Og det var jo godt og vite så det ikke blir problemmer i vinterferien.
Når vi var ferdige på jobb måtte vi stikke innom Anja og Pradapuff og hilse på Lillegutt som de har på besøk i ubestemmt tid. Hun som eiger lillegutt skal ha valper nå når som helst og de andre hundene vil ha det litt stille og roligt. Noe Lillegutt ikke er helt enige i. Så nå storoser han seg hos Anja og de og det ser ikke ut til han lengter hjem. Stå i ro når en skal ta bilde er noe han ikke helt skjønner enda hehe.
Men etter en stund roet han seg han også. Han var veldig facinert av Vilde og fulgte godt med på hva hun drev med. Han var faktisk ganske skjønn. På tross av at han minner litt som en kvisete rumpe og ta på hehe. Også så sinnsykt VARM han var. Hadde ikke sagt nei til en sånn liten en under dyna om natten nei.
Såklart mente Vilde at når vi først skulle ta bilder av han måtte vi ha med bamsen hans også.
Vilde are digget den rosa leke hunden til Anja. Lillegutt var ikke helt enig siden den bjeffet så forferdeligt. Drømmehunden til Vilde må være en sånn tror eg.
Etter en stund måtte vi avgårde og hentet guttene. For å imponere meg selv satte eg igang med og leke husmor leken. Vi skulle ha hjemmebakt brød og skikkelig middag fant eg ut. Så Are han skulle være med og lage grovt brød og kjøttpudding. Det var jaggu godt. Det er hvertfall sikkert.


Det er litt grapsete og lage puddingen, men så værdt det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar