Sider

søndag 3. februar 2008

3.2-08

Dagen idag begynnte kjempe herligt.. Eg fikk ligge leeeeeenge i sengen. Etter det var det bare og stå opp og begynne og rydde i huset. Det ble eg jaggu ferdige med gitt. Selv om det tok EVIGHETER. Ungene bada litt også. Lettere og få gjordt noe når de koser seg i badekaret en når de maser på meg om at de vil ha saft eller noe sånnt.Tage har også vært ute og lage snømann. Det kan dere lese om på deres lille blogg idag. Så på ettermiddagen dro Vilde på besøk til Matilde. Når huset var ferdigt dro eg avgårde og traff Morten for å trene m hundene. Det er så mye kjekkere og trene sammen med noen en alene. Dessverre ble ikke noen av bildene eg tok noe særligt. Også var eg jo opptatt med og trene m Paul og Foxy også. xFoxy imponerte meg masse idag. Hun var virkelig på "hogget" og kooosa seg mens hun trena. Morten gikk så Helen kunne få hvilt seg litt før hun skulle på jobb. Og da kom Sølvi og Arne ut med Alexis. Så eg ble og trente litt til. Vi hadde "møte" trening der de skal ha kontakt mens en annen hund går forbi. Også trene eg litt kontakt m Paul mens de også trente. Orker ikke legge alle bildene i korekt rekkefølge og sånn siden kl er masse og eg må komme meg i seng.
Her ser dere Foxy og Alexis møte trene. Her trener vi litt kontakt ibevegelse noe Foxy ikke gjør godt nok syns eg.
Kjjeeeeempe kontakt på ene møtet
Kontakt i bevegelse igjen
Alexis hårer "litt" spørst om hun blir stillt til helgen??


Sølvi og Alexsis trener litt,
Dekk og kontakt
Sitt opp
Når hun sitter har hun en kjempe goe kontakt med meg.
. Er de ikke flinke?
Kan virkelig ikke klage på kontakten her neiKjempe flott
Hamteren til Vilde "maiken" som egentli er en hann men ikke si det til henne vi er blitt enige om at der "er" en jente
Rent og pent bur
Her jobber Tage m snømannen sin


Hedvig lurer på om Maiken er "fritt vilt"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar