Sider

torsdag 21. februar 2008

Dagen idag

Siden formen min har vært dritt idag og har eg ikke gjordt annet en og sløve. Og IDAG var det hvertfall deiligt! Mens eg satt foran dataen så fant Paul et eple eg hadde spist litt av. Eller rettere sagt han stjal et eple eg ikke var helt ferdig med. Men guuuuud så gø han hadde det med eplet. Bildene er dårlige for eg måtte zoome så langt og da blir de mørke og ekle, men de får være gode nok. Hadde eg reist meg og gått nærmere hadde han sluttet og det ville eg jo ikke. Han var så søt, for han la eplet oppi ene hatten min og liksåm "fant" det igjen. holdt på og le meg ihjel av han. Men han hadde ganske godt av og måtte tenkeleke selv.




Og senere ikveld så kom Hedvig og ville ha kos. Så eg tok frem børsten og børstet henne. Hun likte det knall godt til en foradring og samarbeidet faktisk med meg når vi skulle ha fotosesjon ( aner ikke hvordan det skrives) Så her kommer noen av bildene fra henne idag. Enjoy












1 kommentar:

  1. Hei sitter og ser gjennom bloggen din Hedvig er stilig,serleg med potta på hode.

    SvarSlett