Sider

mandag 11. februar 2008

Det er lenge siden vi har oppdatert nå. Det har bare vært så travlet de siste dagene og når eg begynner på jobb kl 5 er det ikke alltid like enkelt og sitte oppe litt på kveldene og oppdatere nei.

I Helgen har det virkelig vært livat her. Mamma kom m hundene sine også var brodern her og slapp av noen hunder til som vi skulle passe litt på. Så totalt var det faktisk så mye som 7 hunder her inne. Det gikk overaskende fint. En skulle ikke tro det faktisk var så mange her.

På fredagen var det mamma kom, og på fredagen tok eg med meg Foxy som mamma har og trente litt utstiling m henne. Og eg,mamma og Sølvi kom frem til at det var eg som skulle stille henne ut pga hun gikk finere sammen med meg. Og hun var kjempe flink. Dessverre var det så sinnsykt dårlig lys i hallen vi var så det ble ikke noen bra bilder av henne i det hele tatt. Dommeren var sinnsykt streng. Det var mange som fikk blå sløyfe og bare kunne dra rett hjem. . Dessverre var Foxy en av de. Men hun fikk en ganske god kritkk igrunn. Bare så synd utstillingen ikke var om 1 uke for da ville pelsen vært enda mer på plass og eg tror hun hadde gjordt det mye bedre. Det ar to tisper i hennes klasse. Den andre gikk ikke fint i det hele tatt og var rett og slett redd. MEN hun hadde pels. Er ikke sikker men tror faktisk den gikk ut på blå den også. Vi har hvertfall mye større håp for neste utstilling. For kritikken var som sagt bra og dommeren var streng. Eg og Stian ble enige om og kjøre sammen på søndagen. Så eg dro til han så Foxy og Bowie kunne få leke litt og vi pakke det vi skulle ha med oss i bilen. De stor kosa seg.





Så var det søndagen og Paul sin tur. Han gikk faktisk kjempe fint. Bedre en hva eg hadde trodd. Ikke var han redd dommeren heller. Og dommeren var kjempe kjekk. Han tok seg tid til og hilse på og kose litt med han. Noe både eg og Paul satte pris på. Paul ble Bir og endet dagen med Big4 eg er så suuuuper fornøyd. OK de var ikke mer en 5 i gruppe plasseringen men han fikk plassering WOHOOO.. Kritikken.
5,5 mnd. Bra størelse, masulint hode, saksebit, Bra mørke øyne. Vel ansatte Ører. Overlinje kunne vært bedre. ( det er vi helt enige i ) Vel ansatt hale. For alderen bra kropp. Vel vinklet. Bra beststilling. Rør ( beveger) seg bra for alderen. Bra pels. Bra temp.


Vi traff oså broren. De hadde han med for å kikke, han var kjempe søt. Lysere en paul og litt mindre. Irriterer meg at eg ikke fikk tatt bilde av han. Håper eg fåt mulighet til og treffe på han igjen en annen gang og kanskje under andre forhold så det går an og snakke litt mer med de og kanskje leke litt sammen. Paul var hvertfall ikke i humør til og hilse på broremann i ølen hvertfall.



Bowie også gjorde det vannvittig bla. Han bla Norsk champion i helgen. Og slutt resultatene hans ble 3Big!!


Og Cinzano fikk også et cert til. Nå mangler han bare et til så er han champion han også.


Også tilslutt kommer noen bilder av hunder som facinerte meg litt








Dette er faktisk Best In SHOW hunden!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar