Sider

mandag 18. februar 2008

Feeeeerie Liksåm

Jaaaaada. Så kom den, spy syka "yhey". Først har vi vært forkjølet hele gjengen siden sist og jaggu kom for pokker spy syka i huset og. Så jippi. Derfor har ikke sidcen vært oppdatert noe de siste dagene. Har rett og slett ikke orket. Men nå ser det ut til at ting skal bli litt mer "normalt" igjen her hjemme. Vilde har vinter ferie fra skolen og derfor har eg tatt fri fra jobb 1 uke.. Trodde det skulle bli deiligt men det blir litt ødlagt når Rune ikke er helt i form enda og var hjemme igår og imorgen ( tirdag). Men men det er bare og gjøre det beste utav det og prøve og kose seg litt. Forhåpentlig får eg ryddet ferdig i huset i morgen. Skulle hatt en slave som gjorde det for meg skulle eg jah..

Ikke er det så lenge til eg skal på utstilling igjen heller, ikke nå til helgen men neste helg. Da er det tid for Manger.. Var inne på hjemmesiden til klubben som arragerer den og der ligger faktisk PM ute på nettet allerede. ( Utrolig) Og det viser seg at det bare en 1 valp og 1 voksen mld på der.. Så det er godt muligt det blir Bir på Paul igjen. Hadde vore moro, men det hadde vore enda mer moro om en av søsknene til Paul også hadde stilt. Overlinjen hans er blitt litt bedre også så skal blispennede og se kritikken han vil få denne gangen. Gleder meg hvertfall.

Tenker dette får holde litt for denne gangen. Kl begynner og bli mye og eg begynner og bli trett også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar