Sider

onsdag 20. februar 2008

Herlig dag

Det er heeeeerlig med fri dere. Ungene har vært hjemme idag og vi har kosa oss faktisk. Ikke fått gjordt så mye som eg hadde tenkt da men.

Drev og ryddet litt inne og Foxy kikket så rart på støvsgeren ( som bråker noe helt for**** nå ) at det måtte vi knipse et bilde av. Hun sluttet og halle på hodet seffers når eg dri frem kameraet da såklart.
Tage og Are har vært flinke og jobbet videre m berget som Rune har begynt og fjerne molden på. Og strax de fikk skryt av pappan når han kom hjem måtte de lokke Rune med seg ut for å jobbe mer. De var knall flinke alle sammen. Det kommer til og bli et fint bergbed utav haugen vår.
Når ungene var komt seg iseng så dro eg avgårde i ballbingen og skulle trene litt utstillingstrening. Det var bare meg og "dama eg ikke husker navnet på nå" m Amigo som trente Sølvi var dommer. Alexis har løpetid og er i sin helt egen lille lykkelige verden for tiden. Og lykeligere skal den bli.

Prøvde ta noen bilder av Amigo men han var lei og kameraet ville seffers ikke samarbeide med meg når det var yr i luften og mørkt ute men vi kan blogge bildene fordiom vi


1 kommentar:

  1. Hei de har gått framover med haugen fra desse bildene til dei nye du har lagt inn.De ser ut til å bli fint.Dei gjer nå noko dei guttane !!!!!

    SvarSlett