Sider

lørdag 22. mars 2008

En fantastisk dag del 1

Dagen begynnte virkelig kjempefint. Tidligt oppe og fikk se rådyrene på vei igjen inn i skogen. De er valdig dårlige bildene da, men sånn er det når du glemmer og skru av blitzen når du skal fotografere gjennom vinduet. Men flotte var de hvertfall. Irriterer meg at blitzen ødela her, for det der var en nydelig bukk.
Så etter litt frokost var det og sette igang m rydding. Det gikk ganske kjapt igrunn for eg hadde avtalt med Anja og dra på Årebrot og kose oss litt m hundene.


Prada på vei i tunellen. Hun syns Agility er knall moro da.
Prada dreper pinnen.
Prada og Paul "fant" noe nedgravd tydligvis.
Tydligvis lang nedgravd ja.
Vi prøvde oss litt på noen små hinder også. Han syns det var knall moro.
Denne var ikke så moro. Men kan gik litt opp hvertfall.

I full fart. Se så lekker han er i fargene nå. Okei da han er ikke sååå mørk i virkeligheten, men det er ikke så ille heller da.
Bare elsker dette bildet her.. Litt høy på ræva men for en lekkerbissen
Paul Syns IKKE tunnelen var noe moro. Så han måtte "kjefte" på meg når eg kom krypende utav den igjen.
Søte lille Prada jenta vår.



5 kommentarer:

  1. Hærlige bilder fra treningen, men kva gjorde du inni tunnellen Anja...?:)

    SvarSlett
  2. *kremt* Måtte jo vise Paul at det ikke var farlig.. Men det ble jo nesten mer farlig og være utav tunnelen når han skulle "kjefte"

    SvarSlett
  3. HEI .eg lurte nå på om du skulle trene han på Bjørnejakt eg då

    SvarSlett
  4. Så flink du var som klarte tunellen. Hi,hi,hi... Neste gang tar du den andre også. Ja?
    *fnis*

    SvarSlett
  5. HA HA HA !!
    Ja krype gjennom preseningen som er så "tørr og "lett" " Joda skal nok "ordne" det neste gang ja..

    SvarSlett