Sider

torsdag 27. mars 2008

Søndagstur i påsken.

Det er en hel stund siden eg skulle ha blogget om det men jepp har bare ikke blitt enkelt og greit hihi. På Søndag var altså eg, Sølvi og han Arne en tur oppe på børshovda. En knall herlige tur. Hundene var med og det virker som om de kosa seg akkurat like mye som oss. Her sitter vo og poserer så fint på en Stein i starten på turen. Flotte Alexis's jenta. Herreguuuud så mørk hun har blitt nå. Utrolig lekkert.
Vi kom oss på toppen også. der var det smø og snøen dalte når vi endelig var komt opp. Der måtte vi jo leke litt m hundene og kose oss.

Hun er flott. Eller hva?
Synkron logring hehe.
Paul var ikke så overbevist om at det var kult og posere på steinen, men han gjorde det til slutt og bildet ble ganske bra det.
Meg sammen m alle hundene. Tenk det gikk til og med an og ha Foxy og Alexis løse på samme tid, så lenge vi passet på at ikke Paul kom og laga "bråk" og at de ikke ble presset sammen og sånne ting så gikk det kjempe fint. Vil nok tro at om de får være løse ilag uten han Paul så vil de finne fint utav det selv og kose seg sammen.

Sjå så krafig framparten på han er på dette bildet.. Lekker lekker. tihi. Jepp får ikke nok av hverken han eller Foxy igrunn.
Jaggu greide vi lokke Sølvi ut på treet. Noe som måtte "straffes" m snøballkasting som dere ser hehe.
Fins det noen jakt prøve på musejakt tror eg nok han Paul står m glans hehe.
Jepp det var det. Ellers er det igrunn ikke så veldigt mye som skjer. Jobber jo tidlig så det blir litt tidlige kvelder. ( nå er eg strengt tatt altfor sent oppe igjen hehe ) Vilde har fått skarlagensfeber. Men begynner og bli mye bedre nå. Håper bare ikke de andre også får det. Vi har liksåm vært nok syke her i huset nå syns eg.


3 kommentarer:

  1. Bildet av Paul i snøen er morsomt. Og Alexis har et nyyyydelig hode!!!

    SvarSlett
  2. De må eg si,ein flott tur.Alexis er flott.Men eg er sjokka over kor stor Paul er blitt.Han kjem ti å bli kjempefin.Såg ut som dere koser dere ,både 2beinte og 4beinte. Fine bilber forresten.

    SvarSlett
  3. Hallo der Anja, takk for koselig hilsen i min GB. Så moro og finne din side også. Masse fine bilder :) Gratulerer med flott resultat i Haugesund, nå er det "voksen" utstilling og tellende resultater :) You go girl!

    See U :)

    Hilsen Steinar

    SvarSlett