Sider

fredag 21. mars 2008

Trening.

Ja så er Påsken her.. Vilde er på ferie sammen med Thea og Foreldrene hennes. Hun storkoser seg nok sikkert. Har med seg kameraet sitt så håpre hun tar noen kjekker bilder.
Eg og gutta prøver og finne på ting og gjøre vi og, så her om dagen fant vi ut at vi ville bake Pizza Horn. Og som vanligt var de veeeeeldig hjelpsomme. Tage knar og knar på deigen. Og Deigen ble kjempe goe, faktisk var hornene knall go. Skal nok lage det igjen snart tenker eg.
Så må vi ha fyll og ost på før vi ruller de sammen. Det var Are og min son jobb. Han var så flink atte.

Klare for ovnen. Og vi gledet oss på denne tiden.
Det er nå det begynner og lukte nam nam. Og vet dere hva det smakte viiiiirkelig nam nam og.

Når vi alle var skikkelig goe og mette så gikk eg og hundene opp i garagen og trente litt. Bildene er i litt feil rekke følge da men det er ikke alltid like enkelt og huske det baklengs når du skal laste de opp her hehe. Alexis sliten og fornøyd etter vel utført treningsøkt.


Paul sitter så fint og gir kjempe kontakt. Han er virkelig begynnt og bli en stor lekker "hunk" kunne ikke vært mer stolt over "smån".
Etterpå så hoppet og bråket eg alt eg kunne. Paul var redd det tidligere men som dere ser på dette blinkskuddet Så syns han det bare er moro nå..
Kontakten til Alexis eller det heller ikke noe og si på. Som Sølvi sier: det er bedre en sex når de har full oppmerksomhet på deg, på den måten der.



SE så Svæææær han er blitt. "lilleputt" er bare 7 mnd nesten og større en Foxy. Han kommer sikkert til og bli mye større en eg noen gang hadde håpt på hehe.
Leke litt til.




3 kommentarer:

  1. Knallfine bilder av nokre utrolig flinke hunder! Og så likte eg den kommentaren ang. sex...:)

    SvarSlett
  2. Flotte Pizzahorn,de såg ut som guttene koste seg.Flinke hunder og trenere.Er de nedfelling av bytte Paul prøver på.

    SvarSlett
  3. Fine, store, lille Paul!!!!

    SvarSlett