Sider

mandag 9. juni 2008

En dag på jobben m Anja.

På fredag i forrige uke hadde eg med meg kameraet på jobben. ( Ikke det nye men det lille)

Eg jobbet nemligt natt, og fant ut eg ville vise dere hvor stiligt det er når eg kommer til øvrevats og tåken ligger over dalen. Det er KNALL kult. Bare se selv.

Og siden eg alikevel hadde kameraet med for å vise tåken syns eg at det var på sin plass og vise dere en "dag på jobben med Anja" og. Og hvor fint eg faktisk har det når eg kjører avgårde for å levere varer i Sauda.

Så siden eg kunne filme gjorde eg det da. Her er altså veien der frem til vi nærmer oss Sandeid, som dere hører er musikken på ( synger ikke med akkurat når eg filmer såklart ) og eg koser meg faktisk. I Sandeid ligger Helgevold elektronik som pleier og være første sted eg leverer til. Det ser dere på slutten av "filmen"

video

De har virkelig fin utstikt i sandeid har de ikke?

Dette er da egentlig fergekaien over til Sand.

Og her har vi Sand. Ser ganske fint ut der egentlig. Kunne godt tenkt meg og vært der og sett engang.

Nå den er så lekker, fortjener den og bli tatt bilde av den også.

Og når eg er ferdig og knipse noen bilder er det tid for min trofaste venn, kaffikannen. Så da sitter eg og har meg 5 min, med en røyk og kopp kaffi. Herligt.

Vel fremme på industrifeltet i Sauda er dette noe av det første eg ser frem til Sauda instalasjon. som eg pleier og levere hos.

Og her er det ikke vanningsforbud nei.

Eg hadde en levering i saudasjøen og. Og der fikk eg se campingen som vi lå på når eg var liten og vi reiste i combicamp. Husker det var et fælt torden vær den ene natten.

Sanvindsfossen tror eg den heter.

Også er det utstikten på veien hjemover igjen. Ikke så værst den heller.

3 kommentarer:

  1. Masse fine bilder ja. For en herlig natur det er innover dere. VAKKERT!

    SvarSlett
  2. De var menge fine bilde du har tatt.De var ein bra vidio og fin musikk.DE var kjempefint bilde av revebjellene. DU ER FLINK ANJA !!!

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Takk for sist, og en hyggelig melding i gjesteboka.
    Vi hadde en helt toppers tur, som vi må gjenta flere ganger.
    Mange fine bilder du har av hundene med venner.
    Helt greit ang. link. Jeg gjør det samme jeg.
    Snakkes.
    Klemmer fra Kari, Chevelle og Yankee

    SvarSlett