Sider

mandag 2. juni 2008

Det er VARMT og ekkelt, men ungene koser seg.. Her lager de "kunst" på berget.

Are han har da seffers klart og finne en sprit tusj og laga "tatovering" lekkert ikke sant? *kremt*

Også klarte eg og snike et "vi er jo bare "såååååå" fotogene" bilde av Rune.

En lykkelig skitten og støvete liten gutt.

Her har de funnet traktorene, Are har sin egen og Tage har Vilde med seg i hengeren. Det er litt av en fart de får også igrunn.

Og i denne varmen må vi nesten dra frem bassenget også. Noe de syns var VELDIG deiligt.

Senere på dagen igår var eg en tur hos Sølvi og de og tok noen bilder av Alexis med det nye kameraet.. De ble ganske så bra syns eg. Lekreste Schæfer tispa som finnest.

Testet litt til og ble igrunn veldig fornøyd med dette bildet.

Så var det tid for valpene sin første tur ut. Knipset vel bortimot 400 bilder tror eg. Og her kommer en liten del av de. Tantes små skjønnaser.

Er SÅ glad den ene skal til Bergen så eg kan få hilst på den litt. Og ikke MINST at Sølvi og de skal beholde en av de. Utrolig kjekt og se hvordan de utvikler seg med årene og sånne ting.

En stk sliten lykkelig tantesgullunge!! Hadde det vært opp til meg hadde eg beholdt MINST 7 av de.




Si det direkte med Windows Live Messenger. Lei av å vente på svar?

3 kommentarer:

  1. Så masse fine valpebilder! De er veldig fine som valper!

    SvarSlett
  2. Ja heldigvis beholder vi en sjøl denne gangen! Skal bli så gøy med valp igjen:) Du er kjempeflink å ta bilder! Grattis med nytt kamera.

    SvarSlett
  3. De var mange fine bilder av både 2beinte og firbeinte.De er lett og se du har fått nytt kamra.Gøy ikkje sant,kjekt og ta fine bilder og få leke seg litt. Lykke til med kamera.

    SvarSlett