Sider

onsdag 30. juli 2008

28.7-08

Når eg dro avsted på ruten til sauda på jobb denne dagen traff eg brodern og Hanne rett før Vikedal.
Siden eg traf de såpass tidligt der inne begynnte eg jo og tenke mine tanker siden Hanne var mange dager på overtid m gullungen.

De prøvde overbevise meg om at de var på vei til overtidskontroll, men eg hadde nå mine egne tanker på hvorofr de skulle på sykehuset så tidligt.

Dagen gikk og vi fikk mld om at dette var dagen og da var det bare og sette seg ned og vente.

På kvelden begynnte eg og bli litt lei av og sitte hjemme og vente på nyheter så eg tok hundene med meg en tur ned på stranden og DET likte de godt.!!

Sikkert herligt med en bade tur nå som det har vært så SINNSYKT varmt de siste dagene.

*kremt* Eg kunne nok redigert bildene så dere ser hundene litt bedre men det ble det da ikke noe av hehe.
















Og tenk Mens eg satt og såg på solnedgangen tikket det inn en mms m bilde av lille Adrian. På hele 4430 gr. Så lille er han jo ikke akkurat hehe.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar