Sider

tirsdag 26. august 2008

I helgen skulle Ølen,etne og vindafjord hundeklubb ha klubb show.

Dette var noe vi fant ut at vi ville være med på og mld oss like greit inn i klubben. Det koster jo ikke så mye løpet av et år, også fikk vi anledningen til en strålende familie dag.

Paul ble som eneste Briard BIR. Og det var det. I gruppen gikk han ikke videre, og det var heeelt ok og "tape" deiligt. Egentlig selv om det kanskje kan virke litt rart.

Fikk på kritikken ( som eg forøverig er super fornøyd med. ) velvisst. Og DET var stass. Er sikker på at kurset eg var på med Cody ( proff handler i statene) virkelig har hjulpet meg både på klubbshowt og Nkk Drammen.

Prada var også eneste representant i sin rase. Eller det var en valp da, men hun er jo ingen konkurent.

Det tar på og være "modell"

En ting eg syns var VELDIG moro, var at de hadde en beste mix konk og. Foxy ble nr 2 av tre. Og det var KJEMPE GØY og ha med noe hjem som var hennes og.

Hun var så flink atte.

Så er det, klar for gruppe bedømmingene. Prada ble best i gruppen. Men ble ikke plassert i best in show.

Så var det klart for Barn og Hund. Tage fikk gå med Foxy og fikk en fin sløyfe en unde leke og noen drops.

Vilde fikk låne Prada. Og de vant sin aldersgruppe. Og fikk det sammen som Tage men en pokal i tilleg.

De hadde også kunkurase med, best kledde hund. Noe både de voksne og ungene syns var veldig morsomt. Om hundene satte så mye pris på de kan eg igrunn ikke uttale meg om, men de mistrivs ikke hvertfall.

Takk ØLEN for vel gjennomført klubbshow!!!




Få Hotmail du også. Windows Live Hotmail med 5000 MB gratis lagringsplass.

1 kommentar:

  1. Hei.
    De ser ut for at de var ei koseleg helg.Kjempekjet for Vilde og Tage,dei er flinke.
    De var nok stor stas for Vilde og få pokal.
    Ser ut til at ho får de bra til,men eg savner bildene på Vilde sin blogg.

    SvarSlett