Sider

mandag 9. februar 2009

Mye som har skjedd på låven

Mye som har skjedd på låven også.

Såååååå *tromme virvel* la meg pressentere Kjell Arne!!

Han er den nye mannen i geitene Tage og Tante Bente's liv. ( noe eg får følelsen av at de ikke alltid er like enige i da men *rulle øyne*)

Han er en rå lekker ( noe glad i og tøffe seg ) med noen SYYYYKT lange svæææære horn. Stilig sort m noe hvit på har han og. Jobben hans er såkalrt og sørge for at vi får noen kje på gården igjen. Det var så kjempe koseligt sist vi hadde det.

*rekker tung til dere*

Vi driver også på og ordne flott rom til geitene. Det blir minst 5 stjernes vil eg påstå.

Rune som sager plank og jobber m villaen til geitene.

Andre innbyggere som vi og har fått er noen søte kaniner. De plukket vi opp hos en kollega/kompis av Rune. Han Einar som er veeeeeeldig flink til og fyre i "pipo" sier han selv hahaha. Uansett de er bare vanlige blandings kaniner. MEn ungene syns det er veldig kos med de. Også har de jo fått hver sin egen. Og det er jo klart stas når de får holde og kose med de. De har fått det flott ikke sant?

Dette her er den som er Tage sin. Den har han døpt "Kanini" Strååålende flott ikke sant?

Det er hun som er moren til de andre og roligst av de.

Dette er Vilde sin. Og eg må nok dessverre innrømme at ikke pokker om eg husker hva hun gav henne som navn.

Også har vi Are sin. han blir visst aldri helt enig med seg selv om hva den heter. Men Våffa er vel det han kaller den mest hehe.

Rune som jobber på geitene sitt rom. Noen ser kanskje det at, eg har malt veggene og noen av dørene der nede. Begynner og bli såååå fint der nede.

Ny malt og fint.

Pyntet litt m en plastblomst har vi og.

Flotte hjelpere har vi også såklart.

Har begynner det og ta form og eg må si eg er eldig fornøyd m arbeidet.

Og til slutt noen bilder til av geitene.

Tage geita NOE skeptisk til herremannen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar