Sider

søndag 10. mai 2009

Lenge siden sist.

Nå er det ganske lenge siden det har komt noe som helst her på bloggen.
Men noe nytt her er at vi har fått oss hengebuk svin. Noen utrolig herlige små vesener.
Navn er ikke hundre prosent bestemt enda. Men det ser ut til at jentegrisen kommer til og bli kalla opp etter Kjersti som jobber i barnehagen. Gutten tror eg kanskje kan ende opp med navnet Sølve. Me får sjå ka det blir rett og slett. Har lagt opp en video av de hvertfall.


video
Også var vi jo uheldige med at Are sin kanin klarte og rømme, så då måtte vi få tak i en st liten kanin unge til han og.
Er litt usikker på hva det er han vil den skal hete. For når vi spør sier han bare "ingenting" så om det er det som skal være navnet hennes eller ei aaaaner eg ikke. Men en liten video av henne og må vi ha.
video
Så litt bilder av de skjønne små grisene som koser seg ute.


Are's lille søte.








Hvordan det kan være godt og ligge der skjønner eg ikke, men de låg hvertfall i kviste haugen rett som det var.
Hundene ute i fin været og slikker sol. Aller helst ville de nok vært med og jobbe men de er noen flinke " gå i veien" hjelpere.



Eh, ja ligge stilen er det ikke så mye og forklare på. Kan hvertfall ikke være noe særlig og ligge sånn som det der?? Men som de flinke "hjelperene" de er tar det vel på tenker eg.



Paul kjeeeeeeeeder seg ser det ut som.

Livet utenfor buret virker herlig dere.





Hjelper mat mor og felle trær.






Av og til kommer det dettene ned noe godt fra terrasen, om vi bare venter lenge nok kommer nok besta med noe tenker eg.


Hvor lenge må eg stå sånn og vente på noe godt?


Eg fikk det for meg at dette her skulle bort. Og det var GØY og fjerne det ja. Ble MYE mer opent og fritt


Først måtte kjedet på motorsagen strammes. Og det fkset vi lett som bare det.


SÅ setter vi igang. Ble noen gode hauger med kvister av de gamle eple og plomme trærne.




In action. Minker godt på trærne.



Jobber på. Føler meg så flink atte. Men det er sånn arbeid som dette eg liker så godt hehe

Besta hadde laga en aldeles nydelig Bunad til Tage. Han blei så flotte atte. Og gleder seg kjempe masse til og få bruke den på 17 mai.



Det er virkelig flott med vår og kvelds sol ikke sant? Mamma tok hvertfall noen nydelige bilder her fra.




1 kommentar: