Sider

tirsdag 9. februar 2010

Tur på golfbanen i snøen.

Etter noen dager med lite som skjedde, så var det veldig lett og se at det var to stk her hjemme som kjedet seg mer eller mindre ihjel.

At det skal gå an og få sove i denne stillingen er det ver bare høyere makter som kan skjønne.

Til og med Foxy gjør det hun kan for å vise meg at NOE må skje snart.

Til og med og se på en av de som bor i tyskerhyttene gjorde noe var jo mer eller mindre ekstremt spennende. SÅ siden Anja var på msn, og det var et fantastisk flott vær ute, hukket eg tak i henne der og fikk henne til og være med på tur der de alle kunne få ta seg skikkelig ut og virkelig KOSE seg masse i snøen. Og til en forandring husket eg faktisk og ta med kameraet også. Vanligvis er det jo Anja som er den som står for bildene, men idag har eg faktisk en HAUG som eg har tatt heeelt selv. *super stolt*

DETTE var skikkelig digg mente hvertfall han BøllePaul. Det gikk i høyt tempo hele turen.

De første meterene hadde vi de i bånd. Men når vi kom til sletten der vi kan se langt fremover og sånn fikk de løpe frit og kose seg.

Litt tungt var det jo enkelte steder der snøen var "litt" dyp.

TYPISK bølle..

Prada er jo ikke så veldig begeistret for de påfunnene Paul kan finne på.. Så når han klarte og lokke Foxy til og være med og undersøke noe. Så syns hun rett og slett det kanskje var like greit og bare løpe den ANDRE veien.

Til og med Foxy tok helt av i dag. Og Paul sine påfunn ble godt motatt. Noe Paul satte VELDIG stor pris på..

De hang sammen som erteris idag.. Påtross av at Prada faktisk har løpetid, så var det Foxy han var mest med. Han er rett og slett for blånd til og skjønne helt dette med løpetid virker det som. IKKE noe avlsdyr tydligvis hihi..

Fant en nedsnødd benk som eg tenkte eg skulle få tatt sånn " in the moment" bilder på. Det ser jo såååå enkelt ut når Anja gjør det m Prada. Paul han driter jo i det meste så han kom villig opp og fant seg i dette.. Men Foxy likte det IKKE. Sank sammen og kunne vel igrunn heller tenkt seg å være på månen der eg ikke var med kameraet.

Men noen gode bilder ble det da av frøkna.. Hun ser jo rett og slett ut som DEN killerdogen her. Snilleste jenta som finnes. Skulle nesten ikke tro at dette bare er lek. Er det rart Prada som den anstendige prinsessen hun er rett og slett holdt seg vekke og bare såg på galskapen??

Snøballer måtte det også kastes. Her står Paul og venter på at Foxy skal finne den.. I sin iver glemte han såklart og se hvor den faktisk ble kastet da..

Vi fant også noen morsome spor i snøen.. de gikk feil vei.. asså opp rett og slett. KNALL stiligt.. Men det gikk jo bare 2 sekunder så hadde hundene vært og rettet på det at de gikk feil vei.

Innkallingen sitter heldigvis. " Jada mamma koooommer!!"

Foxy venter såklart på bølla sammen m meg.

Ehm Innkallingen ble ikke helt som hverken eg eller han hadde tenkt. han var ikke heeelt forberedt på velkomsten til Foxy hihi.

Best og komme seg vekk fra den gææærne kjerringa der tydligvis.

Begynner og bli litt slitne nå ja.

Foxy fant et spor som måtte følges. Og "tosken" Paul skjønner jo ikke hva det er de kikker etter og må jo spør oss andre. " hva sjerra?"

Foxy's pels var ikke mye svart på turen hehe..

Prada som står og nyter utstikten og det faktum at de andre ikke prøver og dra henne med seg på lek.

Er eg ikke bare vakker??

Anja klarte og tråkke gjennom snøen. Og hundene kom såklart for å undersøke om hun fremdeles var i live.

Anja ville virkelig ikke ha noe hjelp tydligvis..

"ÅÅee MÅ eg ligge og posere her.. tenk om snøen forsvinner.."

Heeerlige, nyyydelige solen og selvedagen på golfbanen rett og slett.

1 kommentar:

  1. Hahaha... Geniale bilder av meg når hundene kommer stormende mot meg. Jeg var vel redd for å bli trampet ned av av gærningene. Hihi...

    SvarSlett