Sider

søndag 14. februar 2010

Får eg presentere..

Tadaaaaaam.. Kjell propell!!

Så er det endelig blitt avgjort hvem det er som skal få komme og bo her hos oss.

Eg har holdt kjeft om dette altfor lenge føler eg, men nå kan eg endelig fortelle!!

Eg fikk nemlig spørsmål fra Oppdretteren til Prada og den nye valpen ( Punky ) som Anja skal ha, om eg var intr i og ha en liten hannvalp på for fra henne. Og når det spørsmålet kom var hun rett og slett OND!! Det var noe eg hadde sinnsykt MASSE lyst til.

Så her kommer det noen bilder av underet som kommer til oss om 1 uke. Lille Kjell Proprell!

Usikker på om Foxy og Paul gleder seg like mye som eg og ungene. Men etterhvert tenker eg at Kjell kommer til og skjarmere seg inn hos de også.

Beste er at han er vokst opp m Punky som Anja skal ha, og vi ser super duper masse fram te me ska få han i hus ( jada han er "vår" hehe )

Sover så godt atte. Lille klumpen!

Også har vi "søstra" da. Som kommer til Anja. Et lite hårmonster av en naken. Men guuud så søt!! Hun er fra et annet kull som er født bare noen dager i forskjell. Utrolig GØY!!

Nesten alle valpene som sover.

Gleder oss suuper masse til proprell kommer og til samarbeidet med Annki oppdretteren på denne lille krabaten. Skal bli gøy og ha grunn til og henge rundt kineser ringen. Der er det som regel så koselig. Men må jo si eg gruer meg til barbering i ansiktet på han då.. Men satser på at "tante Anja" kan hjelpe oss med det i starten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar