Sider

mandag 5. april 2010

Litt diverse bilder eg lastet opp fra mobilen idag

"rensket" tlf ikveld og lastet bildene eg hadde på den over på dataen. Var en del der. Tenkte eg kunne legge de også inn her på bloggen. De kommer i veldig feil rekke følge og sånne ting men det får dere rett og slett bare overleve tenker eg.

Første bildet er av de nyeste. Kjelluspropellus. Ny badet,klippet, fønet og døøøødelig fornærmet over behandlingen. Klo klipp gjennomført, samt klipping av hår i potene. Tann puss fikk han og etterpå teipet vi ørene hans igjen og. Ene "dingler" litt så teiper for å sørge for at det ikke detter ned igjen. Eg var "ikke" populær, og han klarte smiske seg til trøst hos Foxy. Motvillig fra hu såklart.
Som dere ser, bading var like "gøy" denne gangen som sist haha.. Det var tyydelig hvor han egentlig ville.
Badekaret var hvertfall lettere og få vakset han i. Hoppet oppi med han selv og vips så var vi ferdige.
Også har Tage gutten min mistet enda ei tann. OG klart og bli snørrete og forkjøla igjen.


Noe av det besteste som fins er når eg ser at Kjell begynner og bli bedre og bedre venn med de to andre. Han og Foxy elsker og ligge i fanget når eg skal kvile og kose meg litt i sofaen. Då kommer Foxy i benkroken min. Også legger Kjell seg på låret/hoften inntil Foxy. Også har vi det så kos atte. hehe Der ser dere at det var på tide m klipp. Var litt mye stubber i trynet på han hehe.
Også i påskeferien fikk Vilde være med meg på jobb en dag. Noe Kjell syntes var kjempe kjekt. Då hadde han selskap når det nærmet seg slutten av arbeidsdagen og han er sliten. Noe Vilde også tydeligvis var. Så hun hoppet baki og kvilte seg litt sammen med han.
Deilig m litt senge kos syns kjellpropell


Are skulle vise meg et helt nytt triks han hadde funnet opp.
Og det tok sin tid før han fikk til og vise det. For han lo omtrent hele tiden. Etter 5 min klarte han og vise d.

Også en dag eg skulle legge noen klær på plass i skapet til Vilde. Datt en genser eller noe ned på gulvet og når eg skulle reise meg igjen så oppdaget eg dette.. Inni skapet. De har sikkert hatt det gøy når de laga dette tenker eg. Under ene hyllen


Også var eg en dag i islandhulen her i førde. Tror hvertfall det er det vi kaller den. det er hvertfall funnet beviser på at engang i tiden har det bodd folk i denne "hulen". De fant noen pilspisser og litt sånn.
Kjell har klart og smiske seg til og få sove litt m paul. Når Kjell la seg nede m foten hans sluttet paul og knurre.. Dette er jo ei stund siden. Nå får han faktisk lov og ligge oppe m rompa. Så det kommer seg.
For en tid siden så hadde Vilde og de en drill konkuranse også. Eg glemte såklart kamera hjemme så det ble noen dårlige mobil bilder. De var hvertfall flinke KJEMPE flinke!!
hihi.. Må bare vise tante gutten min også. Med ekte blåveis i panna. Må være noe han har fra Faren tenker eg.


1 kommentar:

  1. Så masse herlige bilder :) Og så fin propellusen har blitt!!!

    SvarSlett