Sider

mandag 28. mars 2011

Årets første julegave i boks.

Som sagt tidligere, fjorårets kaos for å få gaver i orden til jul, skal IKKE gjenta seg. Og strikkedilla mi er resultat av det. Målet er at ALLE gavene ( utenom leke greier til ungene da ) SKAL være laga, og strikkedilla er et resultat av at eg tenkte eg kunne lage en hundegenser til Anja sin naken hund. Og fra der tok det bare helt av, og deet ble ikke noen julegave. Men en oppdrettergave istede. Men nå er eg tilbake igjen i det rette "sporet".

Søstra mi har en rålekker tatovering på overarmen. En kjempe tøff drage. OG hun fikk se noen glass eg hadde gravert og eg lurte på hva hun syntes om en vase eller noe med den dragen hennes. Og det var da en tanke hun kunne like.

Fikk en mail med skissen til tatoveringen. Og jakten etter en stilig, men ikke for dyr vase var igang. Tenkte at den måtte jo ikke koste for mye, for eg var i tvil på om eg ville få det til.
Men noen billig stilig vase var ikke og oppdrive og eg tenkte ikveld at det får bare briste eller bære. Blir det ikke bra er det jo bare og male "frosting" på den og ha den i stua selv.

MEN nå viste det seg at det var ikke så vanskelig og fælt som eg trodde det ville bli. OG eg kan med stolthet vise frem årets første julegave. Som sagt vet hun at det er det hun skulle få om eg fikk det til så trur nok ikke det skadet og "reklamere" litt for den.
Litt close up for å vise motivet skikkelig.
Og litt på avstand så en kan se hvordan vasen ser ut.
 Og mens eg skulle ta bilder, enda det med at eg begynnte leke meg litt m kameraet og. Er søren ikke lett og ta bilder av glass uten at det blir gjennskinn på et eller anna viss. Og siden blitzen fucka det up for meg hele tiden, skulle eg prøve og holde foran den da. Og det ble litt kult det og syns eg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar