Sider

søndag 20. mars 2011

Enda en dag bestått.

Så var dagen der for at Tage skulle ha barneselskap. Stod på kjøkken til langt på kveld i går å bakte til den store gull medaljen. Han hadde nemlig bestemt at han ville ha Hodeskalle kake. Så da var det bare og sette de små grå igang og tenke frem noe "kreativt" da. Resultatet ble ikke helt optimalt, men til og være den andre kaken eg lager på den måten er eg nå jaggu litt fornøyd også eg.
Tenke seg til at gutten min er hele 8 år. Tiden går så altfor fort. Det er hvertfall sikkert.
 Var heldig og fikk selskap av ei venninde, Silje mens eg laga kaka. Vi koste oss med litt Amarulla og preika litt "skjitt". Når Tage sin kake var ferdig, var det fremdeles bitte litt bunn og sånnt igjen så vi mekka likså godt sammen en Rosa postmann bil av merket Volvo såklart ha ha . Veeeeldig fort gjort og ble nesten litt søt også. Satser på at til Silje syntes det var stass med litt rosa kake som hadde turkis smørkrem fyll.
Guttene i klassne kom, og selskapet fikk godkjent tror eg. Det virker hvertfall som om at ungene her i hus var fornøyde, for de gikk tidligt i seng og sovnet mer eller mindre med engang.

Når Anja var innom med farge som hun hadde lånt av meg. Så endet det med at Kjell ble med henne hjem. Kjell blitt litt stresset når det er såååååå mange unger og holde kontroll på. Så da var det like greit at han ble med "tante" hjem og ble herset og hundset av Punk der. Virker som om han har stor kosa seg for han sover søt i sofaen han også.
Tok med meg kameraet når eg skulle hente han. Og noen av bildene ble hvertfall brukende.

Venter i spenning på at konglen som Anja har skal på mystisk viss flyy over bakkene.

 Dette bilde ANER eg ikke helt hva som foregår på. MEN eg vet at alle hundene skal være på bilde. :/
 Lizzy og Kjell fant viiiirkelig tonen. Var flørting på høyt plan på gang der gitt.






1 kommentar: