Sider

torsdag 17. mars 2011

Hjerne trim for Kjelluspropellus.

Når eg kom hjem fra jobb idag var eg ikke akkurat en energi bombe sånn som Kjell.
Og det var tydelig at "noe" måtte gjøres.

Og hva gjør vi da?

Jo vi finner frem denne:



 Stapper en god haug god biter inni. Mens en har en  kikker som er  veldig spendt på hva Mor finne på nå.
 WOHOOO!!
Eg får noe og gjøre på!.

Må si han skjønte den der veldig fort og digger når han får den stappet med god biter i.
 Best og skynte seg og ta den som har komt utav så ikke Foxy stikker av med de.
 For som dere ser. Foxy har skjønt at når Kjell holde på med den dingsen der, hender det at det kommer noe godt på gulvet. Så det er best og følge godt med ja.

Ellers har eg en gutt som var stråååååålende fornøyd med og ha fått brev i posten idag. ENDELIG kom vottene som Tante Bente hadde lovet og lage. Men HODESKALLER på!

Så idag har eg en gutt som la seg tidligt for han var trøtt etter og ha vært ute i hele ettermiddag og lekt, med nye votter på hehe..
Ellers har eg hatt en koselig kveld sammen med andre strikkere. Fått strikket ferdig en lus og komt godt igang med en genser til Tage. Sitter også og grubler fælt på hva eg skal finne på og mekke sammen til Strikkere sin utfordring denne gangen. Har noen ideer, men må bare finne ut hvordan eg skal få det til. Blir spennende om det faktisk går.

3 kommentarer:

  1. Jeaj!! de passa altså? Så bra at han likte vottene ;)
    stoor klem fra Tante Bente

    SvarSlett
  2. Hei. Har du oppskriften på de hodeskallende som du kunne ha delt? De var meget kule! Mvh. Eirik

    SvarSlett
  3. Hei. Har du oppskriften på de hodeskallende som du kunne ha delt? De var meget kule! Mvh. Eirik

    SvarSlett