Sider

mandag 14. mars 2011

Jada leeenge siden.

Aner ikke helt hvor eg skal begynne med alt som egentlig er og fortelle.
Men siden sist har jo såklart Kjell vokset "litt". Blitt hele 1 år og fått sitt første cert. Kommer til og oppdatere utstillingsbloggen hans også etterhvert. Han er virkelig blitt en solstråle her hos oss. Og det er deiligt og se at Bølla som har forlat oss har preget minibølla kjempe masse.

Men det er jo såklart ikke bare Kjell som vokser. Guttene har hatt bursdag og Are har hatt selskap. Og siden mamma'n dro avsted for kjøre varer t/r Bergen-Stavanger. Så "måtte" eg jo kompensere for at eg var vekke på selve dagen. Og eg har en nett venninde som innspirerer kjempe masse når det gjelder kaker. Og her http://www.cattas-palass.com/homepage/START.htm kan dere se hennes kreasjoner. Og er dere intr i Maine Coon katter. Er det nok sikkert en side dere vil like uansett. Da hun driver oppdrett av denne katterasen.

Uansett, så må eg jo legge ved et bilde av Are sammen med kaken.


 
Og til helgen er det Tage sin tur til og ha selskap. Lurer på hva eg skal finne på som kake til han. Om noen har ideer må de bare hyle ut.

Vilde har også deltat på Drill konkurranse som Sveio drill arrangerte. Bildene ble ikke noe og skryte av. Men slenger nå med et bilde slev om det ikke ble noen premiering. Men guud så flinke de har blitt.

Tage og Are er begynnt på fotball og. Har ikke vært noen kamper enda, men rekner med at det er ikke lenge til sesongen setter igang. Og då er jo det noe som må blogges om etterhvert.

Ellers har det vært noen turer m langtransport og da hadde eg kameraet med meg. Og et bilde eg tok på ene turen over saltfjellet på vei hjem fra Tromsø, ble eg veeeeldig godt fornøyd med. Så må nesten slenge det også med for å skryte litt. he he. 


Og helt til slutt. Et bilde av den herligste kineser trioen som fins i hele verden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar