Sider

lørdag 19. mars 2011

Ny utfordring..

Var en tur innom Kolibri i Sveio og handlet noe garn til et nytt prosjekt eg har på gang i hodet. Veldig usikker på hvoran det kommer til og bli. Og ikke minst om eg kommer til og få det til.

Det kommer hvertfall til å bli mitt bidrag til Strikkere der temaet skal være lue, og striper.
Snakka litt m Are om han var intr i sånn lue som eg har tenkt og ut det viste det seg at han var. Så da var det bare og komme igang. Litt skummelt og strikke etter hodet, men finner man ikke oppskrift på den ideen man har så må man jo bare prøve.

Tråden som ble handlet inn er Viking superwash. Tok det i tillfelle eg blir nødt til og Tove noe av det.



Og ikke nok med det. Har fått et gøy oppdrag til eg er ferdig med den luen. Gunn som har Kjell's søster" ønsker seg Marius genser til naken hundene sine. Noe som passer fint, for eg har garn og har tenkt flere ganger eg skulle komme igang. Og nå har eg jo grunn til det. Gleder meg. Punk fikk jo av "bestemoren" når hun var liten og siden eg fikk se henne iden har eg "alltid" hatt lyst til og lage en selv.

Bildet har eg tyv lånt av Mien sin blogg, som er "bestemoren" til Punk. Altså Anja ( Anja's hverdagsblogg ) Som er en Venninde av meg som også har Kinesere.

Kjempe søte syns eg.

Ellers. Så oppdaget eg igår at Foxy, sin frustrasjon for at hun ikke har skjønt hvordan hundeleken har funket. Er heeeeelt borte. Hun har funnet utav det heeelt selv. Og bruker den på SIN måte.
Rekner igrunn med at hun ble litt snurt for et var ikke mer igjen oppi. Og når er det vel ikke akkurat så brukende.

Men men, hun koste seg sikkert mens hun holdt på tenker eg.

1 kommentar: