Sider

onsdag 16. mars 2011

Wohooo Eg vant noe.

Tenke seg til at eg faktisk har vunnet noe. Må være første gang. For eg kan ikke huske at det har skjedd før hvertfall..

Uansett.. det er komt en ny blogg som heter Strikkere. Og der har de utfordringer som en kan delta på og bli trukket ut til finale. Fikk padde sjokk da eg ble trukket ut, og enda mer sjokkert da det faktisk viste seg at eg hadde vunnet.

Mine to bidrag kan dere seg lenger nede på bloggen Eller event på strikkere.


Uansett TUUUUSEN TAKK til dere som stemte på mine to bidrag, med de herlige kineser "søstrene" til Kjell. Vicky og Willow. To nyyyydelige modeller som eg er sikker på har hjulpet masse på avstemmingen.

Ellers kan eg blogge om en annen ting som intr meg.
Mange av de som kjenner meg vet at eg er veldig facinert av Orkideer. Og da spesielt Phalaenopsis og de forskjellige hybridene som er og få av de. Akkurat for øyeblikket er det bare en som blomstrer her hjemme hos oss. Men den er da lekker også med sin gulaktige og blodrøde prikker. Så eg slenger med et bilde av den her også eg.
Er bare den ene blomsten foreløpig. Men den har blomstrert og mistet blomstene sine. Men stilken visnet ikke og kommer nå med en ny stengel og knopper på ene stengelen. Gleder meg til resten av knoppene kommer skikkelig. Er noen andre som også kommer med ny stengel, og er spendt på hva farger det er på de. Er ikke så flink til og huske hvilken plante det er som har hvilke farger. Men men, det gjør det bare mer spennende når det kommer knopper på.
Enda en ting. 

DENNE står høyt på ønskelista! Helt nyyyydelig blå farge på syns eg!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med seieren! Hundeklærne dine var nydelige :o) Gleder meg til å se hva mer du kommer med i utfordringene fremover :o)

    SvarSlett