Sider

onsdag 27. april 2011

Madrass til hundeburet

Etter at kreativiteten min bare har tatt heeelt av. Kom ønsket om en sy maskin smyyygende. OG når Rune reiste til Hammerfest da benyttet eg anledningen til rett og slett ta meg råd til en. Så eg og en venninde freste avsted til by'en. Og på Jysk der hadde de en som var i  min prisklasse.. Ohh Lykke..

Det tok en del dager før eg turde ta den utav esken. Men Når eg fikk se at trekket på madrassen i Foxy sitt bur var mer eller mindre herpet. Tok eg meg selv i nakken, fant noen gamle gardiner vi hadde liggende fra soverommet som vi hadde i leiligheten i by'n. Det ble voldsomt med klipping og styring. MEN til slutt klarte eg faktisk og få mekket sammen en madrass. Taadaaaaaaaaaaa..

Kjell måtte seffers teste den ut med engang.

Vannvittig fornøyd med at eg faktisk klarte og lage kant med et annet stoff. Er sjokkert over hvor "enkelt" det var på tross av hele 17 år uten så mye som å ha tatt i en sy maskin.



Og heeeele greia passa perfekt i buret.. Wheeee.
Så var det "bare" og tenke ut flere kreative ting som en kan lage. Er jo så gøy når en først er igang jo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar