Sider

lørdag 23. april 2011

Strikkepinne etui.

Har lenge vurdert å bestille pinne"veske" av noen som virkelig kan dette her med symaskin.
Men så kom eg over en oppskrift på "veske" som eg kunne lage heeeelt selv. Og da tok eg litt av og handlet nok litt mer tråd en hva eg egnetlig hadde tenkt.

Var kjempe kjekke og strikke for det gikk så fort. Og når det går fort, blir det for flere en bare den ene som var tiltenkt.

Hadde en hel del fritidsgarn liggende, og vips nå er det ikke mer igjen. Men det gjør absolutt ingenting. Eg har nå ENDELIG orden på en hel med pinner av div slag. DEILIG.

Den første eg prøvde meg på ble grå. Og eg fant ut eg MÅTTE jo bare pynte den litt da. Så den som dro frem heklenålen og heklet en blomst etter hodet for første gang på hele 16 år tror eg.  Og jaggu fikk eg det til. Og knappene eg vant på ene utfordringen til utfordringsbloggen http://strikkere.blogspot.com/ kom kjempe godt med.

 Og sånn er den åpen. Se ORDEN på pinnene!!
 Og når eg først var igang måtte eg jo bare lage en til de laaaaange pinnene. Og noen av rund pinnene og.

 Og til slutt ble det enda en liten en som en venninde av meg skal få med seg. Hadde jo så mye tråd som sagt.

1 kommentar:

  1. Oj disse var skikkelig flotte! Jeg har lenge gått med samme tanke som deg - om å få meg et slikt sydd strikkepinneetui... men kanskje jeg kan strikke meg et selv - ingen dum ide!
    Har du en "oppskrift" å gi meg??